بدون نیاز به وارد کردن کد تخفیف، از تخفیف 10 درصدی پکیجهای 1 ساله رایچت و تخفیف 25 درصدی پکیجهای 3 ساله رایچت، پلتفرم چت آنلاین بهرهمند شوید. جهت مشاهده و خرید پکیج در وبسایت رایچت بر روی "خرید کنید" ...
با ورود از طریق لینک معرف موپُن و ثبت نام در وبسایت دیدار، سامانه ارائه دهنده نرم افزار crm (مدیریت ارتباط با مشتری)، از 20 روز دوره آزمایشی رایگان برای استفاده از این سامانه بهرهمند شوید. توجه کنید زمان دوره ...
بدون وارد کردن کد تخفیف میتوانید تا %30 تخفیف فروشگاه تخصصی طراحی، تولید و ارائه فونت فارسی فونت ایران بهرهمند شوید. لازم به ذکر است با خرید 2 فونت از %15 تخفیف، با خرید 3 فونت از %20 تخفیف، با ...
شما میتوانید با وارد کردن این کد تخفیف در خرید اشتراک سالیانه در جشنواره نوروزی رایچت، 20 درصد تخفیف برای اشتراک پرمیوم پلاس و 10 درصد تخفیف برای اشتراکهای تجاری و پرمیوم دریافت نمایید. لازم به ذکر است که این ...
با استفاده از این کد در وبسایت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دیدار از تخفیف 21 درصدی برای اشتراک 1 ساله بهرهمند شوید. توجه فرمایید این کد برای مشتریانی است که هنوز اشتراکی در وبسایت دیدار خریداری نکردهاند. برای ورود ...
با وارد نمودن این کد بر روی اشتراک 6 ماهه و 1 ساله 14 درصد تخفیف دریافت کنید. توجه داشته باشید برای اکانتهای 3 کاربر به بالا اشتراک 6 ماهه نمایش داده میشود. برای ورود به وبسایت دیدار بر روی ...
در جشنواره بن بارون ایران سرور، میتوانید کدهای مختلفی برای خرید اشتراک رایچت، پلتفرم گفتوگوی آنلاین و ارتباط با مشتریان، دریافت کنید. این کدها در دورههای چند ساعته تغییر کرده و درصد تخفیف آنها متفاوت خواهد بود. برای ورود به ...
با استفاده از این کد تخفیف میتوانید از 20 درصد تخفیف خرید بستههای 1 ماه گفتینو، سامانه چت آنلاین بهرهمند شوید. برای مشاهده و ورود به وبسایت گفتینو بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.
با استفاده از این کد تخفیف، از 20 درصد تخفیف محصولات فونت ایران، فروشگاه اینترنتی طراحی، تولید و ارائه فونت فارسی بهرهمند شوید. جهت ورود به وبسایت فونت ایران، بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید.
با ثبت کد تخفیف در خرید هر یک از طرحهای تلفن ابری همکاران از 45 درصد تخفیف برای اولین خرید اشتراک بهرهمند شوید. تلفن ابری همکاران نسل چهارم مرکز تلفن سازمانی تحت وب را به مشتریان خود ارائه میکند و ...
با ثبت این کد علاوه بر 15 روز اشتراک رایگان (هدیه همیشگی دیدار)، 15 روز اشتراک بیشتر برای مشتریان جدید (برای تعطیلات نوروز) و امکان تمدید با قیمتهای قدیمی برای مشتریانی که تا پایان تابستان 1402 اشتراک دارند، از 11 ...
با استفاده از این کد تخفیف در خرید هر یک از طرحهای تلفن ابری همکاران از 20 درصد تخفیف برای اولین خرید اشتراک بهرهمند شوید. تلفن ابری همکاران ارائهکننده نسل چهارم مرکز تلفن سازمانی تحت وب است و تلفن گویای ...
با ثبت این کد تخفیف سجاوا، برای درخواست مشاوره از 30 هزار تومان تخفیف بهرهمند شوید. لازم به ذکر است که حداقل هزینه مشاوره برای استفاده از این کد تخفیف نباید کمتر از 100 هزار تومان باشد. در بخش مشاوره ...
با وارد کردن این کد تخفیف در اولین خرید اشتراک تلفن ابری همکاران از 30 درصد تخفیف هر یک از طرحهای آن بهرهمند شوید. تلفن ابری همکاران تلفن گویای هوشمند، بدون نیاز به سختافزار و مکان فیزیکی در اختیار کاربران ...
با وارد کردن این کد از 11 درصد تخفیف دیدار، سامانه ارائهدهنده نرمافزار CRM، بهرهمند شوید. لازم به ذکر است علاوه بر تخفیف 11 درصدی، 15 روز اشتراک بیشتر برای مشتریان جدید (برای تعطیلات نوروز) و امکان تمدید با قیمتهای ...
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده روزافزون از اینترنت و خدمات آنلاین، پلتفرمهایی برای ارائه خدمات دفتری ایجاد شدهاند. این پلفترمها ارتباط کسبوکارها و مشتریان را بهبود بخشیده و هزینههای دفتری را به شدت کاهش میدهند. کارفرمایان میتوانند با استفاده از کد تخفیف خدمات دفتری سرویسهای مورد نظر خود را خریداری کنند و علاوهبر کاهش هزینهها کسبوکار خود را گسترش دهند.
امروزه سامانههایی برای ارائه خدمات دفتری بهوجود آمدهاند که دفتر کار مجازی، نشانی معتبر، منشی، خط تلفن ثابت و میز کار به صاحبان کسبوکارها ارائه میدهند و به عنوان پل ارتباطی میان کسبوکارها و مشتریان عمل میکنند. این پلتفرمها به کسبوکارها اعتبار میبخشند و سطح آنها را با ارائه فضای کار حرفهای ارتقا میدهند. این پلتفرمها همچنین دریافت خدمات را برای کاربران آسانتر کرده و در زمان سریعتری سرویسها را به کاربران معرفی میکنند. پلتفرمهای خدمات دفتری نیاز به حضور تمام وقت را برای صاحبان کسبوکارها از بین میبرند و خدمات آنها را با کیفیت بالاتری به مشتریان عرضه میکنند. یکی از مهمترین ویژگیهای پلتفرمهای خدمات دفتری کاهش هزینههای صاحبان کسبوکار و ارائه سریع خدمات به کاربران است.
خدمات دفتری سالهاست که بهصورت مجازی در ایران و سایر نقاط دنیا برای رشد کسبوکارها و کارآفرینی به فعالیت میپردازد. صاحبان کسبوکارها میتوانند با کمترین هزینه و ریسک با استفاده از امکانات گسترده خدمات این پلتفرمها یک وجهه حرفهای و یک دفتر کار برای خود داشته باشند. خدمات دفتری مجازی سبب افزایش بهرهوری کسبوکارها میشود و ارائه خدمات را در زمان سریعتری و با هزینه کمتر در اختیار کاربران قرار میدهند. بهطور کلی، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده مداوم از اینترنت و پلتفرمهای آنلاین، سامانههای خدمات دفتری یک راه مطلوب برای ارائه خدمات، مدیریت کسبوکار و ارتباط با مشتریان بهشمار میروند. این سامانهها با ارائه کد تخفیف خدمات دفتری دریافت خدمات برای کاربران را با هزینهای کمتر امکانپذیر میسازند.
پلتفرمهای بسیاری با عنوان سامانههای ارائه دهنده نرمافزارهای CRM یا همان مدیریت ارتباط مشتری مشغول به فعالیت هستند. این پلتفرمها انواع خدمات دفتری را بهصورت آنلاین به کاربران ارائه میدهند تا در هزینهها و زمان مشتریان و صاحبان کسبوکار صرفهجویی شود.
دفترشما پلتفرمی برای ارائه دفتر کار مجازی است که با ارائه خدمات ارتباطی آنلاین برای کسبوکارها سبب کاهش هزینهها و افزایش سرعت در مدیریت تماسهای کاری میگردد. این شرکت دانش بنیان از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۹۶ نرمافزار آنلاین و اختصاصی خود را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند با ورود به دفتر کار مجازی، تنظیمات خدمات خود را شخصیسازی کنند. یکی از امکانات مرکز تماس این پلتفرم، امکان ارسال و دریافت فکس از طریق اینترنت است. بهطور کلی تمام شرکتهایی که قصد دارند در پایتخت دفتر کار و یک شماره ثابت تهران داشته باشند، میتوانند بدون صرف هزینه زیاد و با استفاده از خدمات دفترشما این امکانات را برای خود فراهم کنند.
شرکت آتینو یا همان پدیده الکترونیک صبا یک پلتفرم جامع برای اطلاعرسانی هوشمند و تبلیغات هدفمند میباشد. این پلتفرم یک راه ارتباطی بین مشتریان با صاحبان کسبوکارها است که دو اپلیکیشن جداگانه برای آنها ارائه کرده است. اپلیکیشن موبایل برای مشتریان طراحی شده که میتوانند از طریق آن از فروشگاهها بازدید و خرید کنند و جوایزی نیز دریافت نمایند. صاحبان کسبوکارها مانند فروشگاههای زنجیرهای، کافی شاپ، رستوران و... نیز میتوانند از طریق وب اپلیکیشن بیزینس خود را مدیریت کنند. این پلتفرم با معرفی کسبوکارها و نمایش خدمات آنها، خریدی آسان و سریع را برای کاربران به ارمغان میآورد.
اگر شما صاحب خدمات یا محصولی هستید و میخواهید آن را به شیوهای نوین معرفی و ارائه نمایید، میتوانید از طریق دفتر کار همراه با کمترین هزینه و در سریعترین زمان دفتر کار خود را در تهران راهاندازی کنید. این پلتفرم امکان اتصال به تلفن همراه یا ثابت شما را از طریق اپراتور به مشتریان میدهد، بدون آنکه از شماره شما مطلع شوند. شما میتوانید تمامی فکسهای ارسالی و پیامهای مشتریان را از طریق ایمیل خود به همراه داشته باشید و بدون نیاز به یک تجهیز سختافزاری یا نرمافزاری در هر کجای دنیا فکسهای مشتریان خود را دریافت کنید.
فونت ایران در سال ۱۳۹۴ بهمنظور ارتقای سطح کیفی فونت فارسی شروع به کار کرد که فونتها را با رعایت حق کپی رایت ارائه میدهد. این شرکت توانست در جشنواره وب و موبایل سال ۱۳۹۷ در میان پنج کاندید نهایی گروه مارکت فایلهای دیجیتال قرار بگیرد و در سال ۱۳۹۸ برنده تندیس جشنواره شد. فونت ایران با طراحی فونتهای خاص، تحولی در طراحی اپلیکیشنهای فارسی بهوجود آورد.
رایچت پلتفرمی برای ارتباط بین کسبوکارها و مشتریان است. کاربران میتوانند از این پلتفرم از طریق کامپیوترهای شخصی، تبلت و یا موبایل استفاده نمایند. این پلتفرم همانند یک پشتیبان آنلاین برای سایتها به محض ورود مشتریان به سایت یک راه ارتباطی با مسئول سایت ایجاد میکند. رایچت اطلاعاتی در رابطه با کاربران وبسایت در اختیار مدیران کسبوکارها قرار میدهد تا آنها بتوانند با آنالیز اطلاعات، برای بهبود بازدید سایت اقدام نمایند.
گفتینو یک پلتفرم گفت و گوی آنلاین است که امکان گفت و گوی صاحبان کسبوکارها با کاربران را فراهم میکند. کسبوکارهایی که صاحب یک وبسایت هستند و خدمات خود را در بستر اینترنت عرضه میکنند، میتوانند برای ایجاد یک راه ارتباطی سریع با کاربران از این پلتفرم استفاده کنند. استفاده از خدمات گفتینو رایگان است و شما میتوانید با توجه به نیاز خود خدمات مورد نظر را خریداری کنید. یکی از مهمترین مزیتهای استفاده از این پلتفرم افزایش مدت زمان بازدید کاربر در سایت است که تاثیر مثبتی در سئو سایت دارد.
کارینوتک کاملترین پلتفرم تخصصی مدیریت و برگزاری انواع وبینار و کلاسهای آموزشی است. تیم تخصصی این پلتفرم هر آنچه که برای برگزاری وبینار و دورههای آنلاین از قبیل اطلاعرسانی، تبلیغات و... لازم است را فراهم میکند. طراحی این پلتفرم بسیار ساده و کاربردی است و کاربران میتوانند بهراحتی از امکانات آن استفاده کنند. این پلتفرم از زیرساختهای سختافزاری و نرمافزاری مناسبی برخوردار است و از زبان فارسی پشتیبانی میکند.
دیدار یک نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان ابری است که به کسبوکارها کمک میکند تا با سازماندهی فرآیند فروش، میزان فروش خود را افزایش دهند. این نرمافزار برای صاحبان کسبوکارها امکان ایجاد نظم، سرعت در پیگیری، فروش بیشتر و عدم وابستگی به افراد را فراهم میکند.
پلتفرم رایچت یک بستری برای گفتوگو آنلاین و ارتباط مدیران با مشتریان است که در نگاه اول عملکردی مشابه پشتیبان آنلاین سایتها دارد. این پلتفرم قابلیت ثبت نام و باز کردن حساب کاربری را از درون اپلیکیشن در اختیار کابران قرار نداده است. این پلتفرم از لحاظ شخصیسازی عملکرد فوقالعادهای را از خود بهجای میگذارد و کاربران میتوانند تغییرات مورد نظر خود را در تنظیمات این پلتفرم اعمال کنند و آن را متناسب با هدف خود تغییر دهند. پلتفرم کارینوتک بستری عالی برای برگزاری جلسات و کلاسهای آنلاین آموزشی مجازی است. این پلتفرم با همکاری شرکتهاست ایران زیرساختهای مناسبی را برای مراکز آموزشی و برگزاری وبینار فراهم کرده است. کارینوتک در سه حوزه مختلف فعالیت میکند و خدمات متنوعی را بهصورت سرویسهای اشتراکی و سرویسهای اختصاصی به کاربران ارائه میدهد.
دفتر شما با هشت سال سابقه فعالیت بهترین کیفیت را در سرویسهای تلفن گویا، دفتر کار مجازی و منشی مجازی به کاربران ارائه میدهد. این پلتفرم یک جایگزین مدرن برای دفترهای کار امروزی است و هزینههای زیاد اجاره دفتر، استخدام منشی و... را کاهش میدهد. پلتفرم آتینو با معرفی کسبوکارها و نمایش محصولات و خدمات آنها به کاربران، تلاش میکند تا راهی ساده و سریع برای خرید فراهم آورد. این پلتفرم راه ارتباطی آسانی را بین صاحبان کسبوکارها و مشتریان ایجاد میکند. از خدمات آتینو میتوان به تبلیغات هدفمند اشاره کرد که جایگزینی سبز برای تراکتهای تبلیغاتی است.
سامانههای ارائه دهنده خدمات دفتری برای جلب نظر مشتریان و معرفی خدمات خود، کدهای تخفیفی را ارائه میدهند. کاربران میتوانند با استفاده از این کدهای تخفیف برای انواع خدمات دفتری هزینه کمتری پرداخت کنند.
کدهای تخفیف اولین خرید برای کاربران جدید ارائه میشود و آنها میتوانند با استفاده از این کدها پس از ثبت نام در این سامانهها در اولین خرید خود از تخفیف بهرهمند شوند.
پلتفرمهای ارائه دهنده خدمات دفتری برای کاربرانی که خدمات مورد نیاز خود را از طریق اپلیکیشن این پلتفرمها تهیه میکنند، کدهای تخفیفی را با عنوان کد تخفیف اپلیکیشن ارائه میدهند. کاربران برای اعمال این کدهای تخفیف باید اپلیکیشن پلتفرم خدمات دفتری مربوطه را نصب کرده و با ایجاد یک حساب کاربری خدمات مورد نیاز خود را از طریق آن تهیه کنند.
این کدهای تخفیف برای کاربرانی طراحی شده است که قبلا از خدمات دفتری استفاده کردهاند و قصد دارند تا محصول جدیدی را خریداری و یا اشتراک خود را تمدید کنند.
سامانههای خدمات دفتری برای انواع خدمات و محصولات خود در خریدهای اینترنتی کدهای تخفیفی را ارائه میدهند تا کاربران بتوانند انواع خدمات و محصولات مورد نیاز خود را با صرف هزینهای کمتر تهیه کنند و یا برای استفاده از خدمات و محصولات جدید ترغیب شوند.
کاربران میتوانند برای خرید اشتراکهای چند ماهه یا یکساله خدمات دفتری از کد تخفیف خرید اشتراک استفاده کنند تا بتوانند خرید مقرون بهصرفهتری را تجربه کنند.
کاربرانی قصد استفاده از چندین خدمات سامانههای خدمات دفتری را بهطور همزمان دارند، میتوانند از کد تخفیف خرید پکیج استفاده کنند. این کد بهصورت درصدی ارائه میشود و به کاربران این امکان را میدهد تا بتوانند از خدمات متنوعی بهره ببرند.
برای استفاده از کدهای تخفیف خدمات دفتری در ابتدا باید کدهای تخفیف معتبر را از طریق پلتفرمهای اشتراکگذاری کدهای تخفیف بیابید و سپس این کدها را با توجه به ویژگیها و شرایط آنها در پلتفرم مورد نظر اعمال کنید. سپس این کدهای تخفیف براساس شرایطی که دارند بر روی فاکتور نهایی خرید اعمال میشوند.
شما میتوانید به انواع کدهای تخفیف معتبر خدمات اینترنتی و فروشگاههای آنلاین از طریق پلتفرم موپُن دسترسی پیدا کنید. پلتفرم موپُن اولین و بزرگترین سامانه معرفی و اشتراکگذاری انواع کدهای تخفیف خدمات و فروشگاههای اینترنتی است. این پلتفرم تنها کدهای تخفیفی را ارائه میدهد که قانونی و دارای اعتبار باشند. این پلتفرم بستری را برای معرفی انواع خدمات اینترنتی و رقابت آنها فراهم نموده است تا صاحبان کسبوکارها و خدمات بتوانند خدمات و محصولات خود را راحتتر به مشتریان ارائه دهند و مشتریان نیز بتوانند به بهترین و ارزانترین محصولات و خدمات دسترسی یابند. موپُن انواع کدهای تخفیف را از طریق وبسایت، اپلیکیشن، افزونه مرورگر، کانال و ربات تلگرام و خبرنامه در اختیار کاربران قرار میدهد.
پس از پیدا کردن کد تخفیف معتبر خدمات دفتری از طریق پلتفرم موپُن، آن را کپی کرده و در جایی ذخیره کنید. سپس وارد وبسایت یا اپلیکیشن پلتفرم خدمات دفتری مورد نظر شوید و در صورت نیاز یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن با جستوجو در پلتفرم مورد نظر خدمات دفتری مورد نیاز خود را انتخاب کرده و خرید خود را نهایی کنید. در تکمیل فرآیند پرداخت هزینه خدمات، کد تخفیفی که از قبل ذخیره کردهاید را در کادر مخصوص کد تخفیف وارد نمایید و فرآیند پرداخت را تا انتها انجام دهید. در پایان پس از تکمیل مراحل پرداخت، کد تخفیف خدمات دفتری با توجه به ویژگیهای آن اعمال شده و مبلغ آن از پرداخت نهایی فاکتور شما کاسته میشود.
کدهای تخفیف خدمات دفتری در انواع مختلفی ارائه میشوند و در صورت اعمال از فاکتور نهایی پرداخت کسر میشوند. این کدهای تخفیف اغلب بهطور درصدی یا یک مبلغ ثابت در ازای حداقل خریدی از مبلغ نهایی روی فاکتور کسر میگردد. کدهای تخفیفی که با مبلغ ثابت ارائه میشوند، دارای یک حداقل مبلغ خریدی هستند و بهصورت یک مبلغ ثابت از هزینه نهایی فاکتور میکاهند. بهعنوان نمونه کد تخفیف 10 درصدی بهازای دریافت خدمات دفتری به ارزش 300هزار تومان این گونه است که پس از خرید خدمات به مبلغ حداقل 300هزار تومان توسط کاربر، 10 درصد از مبلغ کل از هزینه پرداختی کسر میشود.